Caută în blog

Mamă de 3, femeie de 10! Sau... invers?

Nu, nu este vorba despre mine 😁, ci despre o altă mamă de 3. O mamă de 3 pe care nu am cunoscut-o în viața reală, dar după ce i-am citit cartea, simt că mi-a devenit prietenă. Este vorba despre Cristina Lincu, mamă de 3 băieți, blogger, autoare a cărții Mamă de 3, femeie de 10! Sau... invers!?

Personajele principale sunt, ați ghicit, cei trei băieți ai familiei. Cristina povestește cu mult umor și (auto)ironie întâmplări din viața lor. Unele episoade mi s-au părut extrem de familiare: cu copiii la cumpărături, la restaurant, la evenimente... Replicile copiilor sunt absolut geniale!

Cartea mi-a dat o senzație de extremă familiaritate. Am exclamat de multe ori în sinea-mi:
-Exact așa e și la noi!
Copiii mei au fost foarte atrași de coperta cărții:



-Ia uite, mami! O mamă cu trei copii! Doi băieți și o fetiță, ca noi!
Apoi au căutat să se indentifice:
-Fetița e Despina, ăla de la țâță e Gheorghe și ăla cu telefonul sunt eu.
-Ba nu, e sunt ăla cu telefonul! Aia de la țâță e Despina, că ea mănâncă țiți, nu eu!
-Păi nu vezi că ăla e băiat?
-Nu! Nu vreau!

Cristina, trebuie să corectezi coperta! 😂

Cartea se citește dintr-o suflare. Eu am citit-o din mult mai multe suflări, pentru că sunt mai obosită... 😏
Nu o să vă povestesc ce scrie în carte, căci i-aș răpi mult din farmec. Dar vă invit cu mult drag să o citiți, chiar dacă nu aveți copii, chiar dacă aveți unul sau mai mulți.
Cristina nu dă sfaturi de creștere a copiilor, nu a scris un tratat de parentaj. Cristina a scris o micro-istorie familială și familiară, a consemnat replici care, cu siguranță, vor deveni celebre și a oferit copiilor ei una dintre cele mai frumoase amintiri posibile.

Printre întâmplări și contexte haioase, cartea are și subtexte profunde, unele foarte emoționante.

Cristina mi-a promis și un interviu, special pentru rubrica blogului. Vă mărturisesc că abia aștept să o întreb niște lucruri, așa... ca de la o mamă de 3 la alta.

Până atunci (cât mai curând sper) vă invit să citiți cartea (pe care o puteți comanda de aici) și să urmăriți un scurt material cu despre o mamă de 3 și o femeie de 10 💞.

2 comentarii:

  1. Multumesc tare mult pentru recenzie! :) ma bucur ca ti-a placut si te-a amuzat cartea. oricum, tu stii la fel d ebine ca si mine ce inseamna viata cu trei ghidusi :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plăcerea a fost de partea mea! :) E atât de bine să știi că mai e cineva ca tine :P...

      Ștergere

Totalul afișărilor de pagină