Caută în blog

Am testat: Kitul Bio Anti-celulită Bema Cell Program

În minunata comunitate WAHM, am întâlnit-o pe Raluca, mama din spatele magazinului BioHerb.ro.
Bioherb este un magazin online, născut din experiență și pasiune pentru produsele bio și naturale. Aici găsiți o gama variata de produse cu ingrediente naturale sau certificate bio, create din respect față de sănătatea noastră și a mediului înconjurător.

Raluca mi-a propus să testez Kitul Bio Anti-celulită Bema Cell Program, un tratament intensiv, pentru 2 săptămâni, care promite scăderea cu până la2 cm a circumferinței coapselor* (*rezultat maxim obținut în urma testelor de la Universitatea din Ferrara, Italia.)


Produsele din acest kit conțin ingrediente cosmetice active, dovedite a fi printre cele mai eficiente în combaterea depozitelor localizate de grăsime. Cell-Program Kit contribuie la eliminarea naturală a fluidelor în exces din țesuturi, reactivează și îmbunătățește micro-circulația.

Tratamentul are două faze de aplicare, una intensivă și una de întreținere. Se recomandă o alimentație echilibrată, exerciții fizice, reducerea consumului de alcool, reducerea fumatului și evitarea stresului.


Rezultatele testului


Ce m-a convins să accept acest test, a fost, în primul rând, faptul că cele 3 produse din kit (Crema Fango, Loțiunea Termoactivă și Crema Dren) conțin exclusiv ingrediente naturale, unele provenite din agricultura organică.


Am folosit kitul timp de 2 săptămâni (conform instrucțiunilor). Nu am reușit să evit stresul (din fericire nu mai fumez și nu mai consum alcool), iar la capitolul exerciții fizice nu am fost în cea mai bună formă și... cu toate astea... am pierdut un centimetru de coapse și șolduri!

M-am măsurat înainte de a începe tratamentul (ca să văd dacă ce spune producătorul se și verifică) și m-am măsurat și la final. Pe lângă centimetrul pierdut, trebuie să vă spun că de la prima aplicare, pielea este vizibil tonifiată și hidratată.

Vă spun sincer, este cel mai eficient produs pe care l-am testat până acum, iar rezultatele sunt vizibile cu ochiul liber, foarte rapid! 

Kitul Bio Anti-celulită Bema Cell Program costă 150 lei și poate fi comandat de aici.

Vă recomand cu căldură BioHerb.ro. Puteți găsi aici produse bio de îngrijire personală potrivite întregii familii (inclusiv prietenului necuvântător 😉) .

Un comentariu:

Totalul afișărilor de pagină