Caută în blog

Gala filmului românesc pentru copii, ediția I

Săptămâna viitoare (27-30 martie 2017), va avea loc Gala filmului românesc pentru copii, ediția I.



M-am bucurat foarte mult când am aflat că, în sfârșit, s-a gândit cineva să promoveze filmele românești pentru copii! Cele mai vechi, desigur...
Din nefericire, nu s-a mai gândit nimeni, în ultimii 25 de ani, să facă un film pentru copii.
Sau poate s-a gândit, dar n-au fost bani sau nu a câștigat concursul CNC sau... sau... sau.

Unul din marile mele regrete profesionale este acela că nu am jucat în filme pentru copii.  Nu pot să vă spun cât de mult îmi doresc și cât de mult mi-ar plăcea să fac asta!

Veronica, Maria Mirabela, Saltimbancii, De-aș fi Harap Alb, Dumbrava minunată sunt doar câteva din titlurile care vor rula pe ecranul cinematografului Europa.
Programul complet îl puteți găsi aici.


Evenimentul se adresează școlarilor și este o propunere pentru săptămâna Școala Altfel.
Participarea la eveniment este gratuită și se face pe bază de rezervare, de către cadrele didactice interesate, la numărul de telefon 0726.078.738, e-mail: gboholt@gmail.com (regizor Gabriel Boholț, directorul galei).

La deschiderea Galei, pe 27 martie, orele 16.30, vor fi invitate nume sonore de regizori și actori români care au contribuit la realizarea filmelor ce vor fi difuzate în cele trei zile: Elisabeta Bostan, Florin Piersic, Medeea Marinescu, Margareta Pîslaru, Cristian Șofron, George Mihăiță și alții.

În cele patru zile ale Galei, după fiecare proiecție, va avea loc o tombolă, la care elevii participanți pot câștiga (prin tragere la sorți) premiile puse la dispoziție de sponsori. Mai multe detalii aici.

Cred că este o ocazie deosebită pentru copii să vadă (poate în premieră) câteva producții românești deosebite, să vadă ecranizarea unor povești deja cunoscute (sau pe care le studiază la școală).

V-aș fi foarte recunoscătoare dacă ați transmite informația din acest articol persoanelor direct interesate (cadrelor didactice, în special, dar sunt sigură că și homeschoolerii se pot organiza într-un grup ;) ) și dacă mi-ați spune, într-un comentariu, care este filmul vostru românesc preferat.

Vizionare plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină