Caută în blog

Food Bloggers Conference 2016, ediția de iarnă

Cu o zi înainte de ziua mea, :P, am participat la ediția de iarnă a Food Bloggers Conference 2016.
A fost a doua mea participare, prima fiind chiar la ediția numărul unu.
Un eveniment organizat foarte bine de Evensys, echipă care organizează și Social media for Parents (la care am fost vara aceasta, am vrut să scriu, dar... n-am apucat. De fapt am scris, dar mi s-a blocat laptopul, am pierdut tot ce am scris și nu am mai avut răbdare să reiau...).

Conferința a avut loc la Raddison Blu, un loc care pentru mine are o încărcătură emoțională aparte.
Acolo, la hotel București (așa cum se numea mai demult), a lucrat bunica din partea tatălui, Maria. Mai exact, la Cofetăria Hotel București.
Din păcate, pe mamaie Maria nu o vedeam foarte des, dar îmi voi aminti în veșnicie primul cremșit și primul tort diplomat din viața mea. La fel și primul trandafir din zahăr (candel!) făcut de mamaia cu mâinile ei (ceea ce în 1980-și-ceva nu era tocmai floare la ureche!).
Nu am găsit nicio fotografie a locului de atunci... Acum nu mai seamănă...



Dar, să revenim! Conferința a avut trei părți: Blog Talk, Chef Talk și Bussines Talk, în pauze au avut loc diverse demonstrații culinare, iar bufetul a  fost impresionant... pentru cine nu ținea post (evenimentul a avut loc în plin Post al Crăciunului) sau pentru non-vegani. Căci dacă făceai parte din una din categoriile enumerate mai sus... în afară de fructe și salăți... nimic. Pentru că nu meriți :))).
În plus, personalul de la Radisson s-a uitat la mine ca și cum aș fi cerut tinerețe-fără-bătrânețe-și-viață-fără-de moarte când am întrebat de 'ceva de post'. Nu m-a deranjat asta deloc, nu mă înțelegeți greștit! Sunt mega-obișnuită cu asemenea reacții. Doar că fiind conferința FoodBloggerilor, mă așteptam să fie acoperită și această nișă.

Am apreciat mult primele două secțiuni, a doua în mod special, căci am avut ocazia să aud vorbind despre meseria lor oameni foarte pasionați. Îl apreciez foarte mult pe Chef Joseph Hadad, mi se pare un exemplu viu a ceea ce înseamnă "să faci lucrurile cu pasiune".
La cea de-a treia parte am plecat, nu a reușit să mă prindă deloc discuția.


stat la aceeași masă cu Olguța, căreia îi urmăresc de multă vreme blogul, Pastry Workshop. Din păcate am recunoscut-o târziu și nici nu m-am gândit să-i cer un autograf :P...
Am plecat încărcată de daruri și aștept cu nerăbdare următoarea ediție.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină