Caută în blog

Curcubeu din bomboane

Am văzut experimentul curcubeu cu bomboane într-un video pe net și... ce m-am gândit?! Hai să facem și noi!
A fost cumva la fix, fiindcă copiii au primit de ziua mea ( ?! 😊 ) niște bomboane mici și colorate, cică cu fructe... Nu le spun numele, căci nu vreau să le fac reclamă. (Noi nu cumpărăm așa ceva, niciodată).

Curcubeu din bomboane este cea mai bună utilizare a bomboanelor mai sus menționate (nici nu prea îți mai vine să le mănânci, sincer, după experimentul ăsta...).
Copiii mai mici pot învăța culorile, curcubeul și lucruri interesante despre lichide (le puteți vorbi despre densitate copiilor mai mari sau homeschooler-ilor) și, bineînțeles, e o ocazie bună să le vorbiți (din nou) despre alimentele sănătoase și despre de ce astfel de bomboane nu sunt o alegere bună.

Pe lângă cantitatea mare de zahăr (sub diferite forme), despre ale cărui efecte am scris în acest articol, aceste bomboane conțin și coloranți (alimentari, cică) foarte nocivi. Unul din ei, este roșu carmin (E 120), extras din gândaci (da-da!), despre care am scris aici. Pentru lista de ingrediente și alte informații, puteți consulta și acest articol.

Concluzia: decât să le mâncați, mai bine vă jucați! :)

Video-ul nu are o calitate excepțională, lucru pentru care îmi cer scuze. Nu e montat, căci am vrut să vedeți totul în timp real.
Am de gând, însă, ca în anul următor, să învăț câteva lucruri de bază despre editarea video și... să trec la... vlog?
Să-mi spuneți cum a ieșit 😉,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină