Caută în blog

Drum bun, Leonard Cohen!

Drum bun, Leonard Cohen!
Ai fost unul dintre reperele culturale și... emoționale ale tinereții mele...
Mi-ai creat amintiri minunate și, deși nu am vorbit față în față niciodată, mi-ai fost bun prieten.
Te-am cunoscut în liceu cu "Trust field commander Cohen".
Mai târziu, ți-am citit romanele, versurile, am vorbit despre tine cu prietenii mei buni (de care îmi voi aminti mereu când îți voi asculta muzica).
În facultate, te-am avut alături la fiecare petrecere sau întâlnire. Îmi voi aminti mereu de Maria care-l ruga pe Marin să cânte "So long, Marianne!" :).
Îmi voi aminti mereu concertul din București, 2008, la care am fost cu Ania. Câtă pace, câtă dragoste s-a revărsat atunci peste mulțime! Cum am plecat tăcute, dar cu inima plină de bucurie! Cu cât drag păstrez amintirile astea!
Câte versuri am scris pe muzica ta!... :)



Mulțumesc. Drum bun! Dumnezeu să te odihnească în pace!

Un comentariu:

Totalul afișărilor de pagină