Caută în blog

Babywearing sau cum să-ți faci viața mai ușoară

Babywearing există de când lumea, chiar și pe meleagurile noastre. Mamele, aceste ființe cu superputeri, au găsit dintotdeauna mijloace de a face viața mai ușoară și mai frumoasă.

Mie, babywearingul mi-a schimbat viața. Folosesc sistemele de purtare de la primul copil (din 2010) și nici nu vreau să mă gândesc cum ar fi fost fără. Cred că știți cu toții ce înseamnă să mergi cu un cărucior prin oraș. Sau prin parc. Sau să ieși din bloc (dacă ai reușit să intri în lift)...


N-o mai lungesc! Babywearingul este cea mai tare chestie posibilă, cu avantaje infinite pentru mamă și copii:
  • copilul e mai liniștit, pentru că te simte mereu aproape
  • conectarea dintre voi este extraordinară
  • îl poți alăpta cu ușurință
  • doarme mai ușor și mai bine
  • poziția în sistem îl ajută dacă are reflux sau displazie de șold, dar și alte afecțiuni, mai mult sau mai puțin grave
  • poți să ții copilul aproape de tine și să ai mâinile libere (ceea ce este absolut extraordinar, mai ales dacă ai mai mulți copii)
  • te poți mișca mult mai ușor prin oraș/parc/bloc/lift/mijloace de transport în comun etc
  • majoritatea sistemelor de purtare pot fi folosite până când copilul nu mai vrea să stea în ele (ceea ce poate însemna și 3 ani), deci investiția se amortizează (mai ales dacă ai mai mulți copii :P)

Cum alegi sistemul potrivit pentru tine și copilul tău?


Bineînțeles, poți citi pe internet, poți căuta, poți întreba, DAR: sfatul meu de purtătoare veterană (:P) este să găsești pe Facebook grupul de purtărețe din orașul tău (de exemplu: Babywearing Group București/Ploiești/Timișoara etc), să mergi la întâlniri și să probezi.
Abia după ce ai probat mai multe sisteme, alege-l pe cel în care vă simțiți cel mai bine.
Eu, de exemplu, mi-am purtat copii în: wrap elastic, mei-tai, wrap-tai, sling cu inele, Marsupi plus, Manduca și... vă mărturisesc că slingul cu inele este dragostea mea. Mi se pare... perfect. Nu va fi toată lumea de acord cu mine, desigur, de aceea, repet: probați ;).

Săptămâna aceasta sărbătorim International Babywearing Week  (IBW) 2016, a cărei temă este Best Seat in the House, de aceea. mi-ar plăcea să știu care e sistemul vostru de purtare preferat (dacă practicați sportul ăsta, iar dacă nu, sunt curioasă dacă ați fi dispuse să încercați).
Vă aștept la discuții în comentarii și nu uitați că până pe 9 octombrie (când se încheie IBW 2016), toate magazinele care comercializează sisteme de purtare, au reduceri ;).
La mulți ani! #BestSeatIBW2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină