Caută în blog

Uber, "taxiul" meu preferat și o cursă gratis pentru tine

Am aflat de Uber de pe Facebook. Tot ziceau prietenii mei că e mișto. Am avut o încercare de a instala aplicația anul trecut, pe la 6 dimineața, când trebuia să ajung la filmări și nu găseam niciun taxi. N-am reușit să instalez, de grabă și nervi îmi tremurau mâinile, aveam un telefon prost care procesa 30 minute orice informație nouă și... am abandonat.
Am încercat din nou într-o seară când eram în vizită la tata și, tot așa, nu găseam niciun taxi. După o oră de sunat la toate companiile de taxi din București, am instalat aplicația Uber. În 5 minute a venit o mașină, care ne-a dus acasă, de exact aceeași bani ca și un taxi.

sursa foto


De ce e Uber "taxiul" meu preferat (de fapt, nu e un taxi, e ride sharing):

  • Vine la adresă folosind coordonatele GPS și ajunge mereu :) 
  • Plata se face prin aplicație, nu se lucrează cu bani cash, nu există șoferi supărați că nu au primit bacșiș (suficient), cum adesea se întâmplă la taxiurile obișnuite;
  • Tariful este anunțat dinainte (în general 1,49 lei/km 1,3 lei pentru Uber X. Despre noile atrife aici) și poți calcula valoarea cursei, înainte de începerea ei, ba mai mult, poți împărți costul cursei cu un prieten.
  • Nu există șoferi care să refuze cursa, pe motiv că e prea scurtă, pentru că, există un tarif minim (8 sau 10 lei). În plus, se vede că pentru a fi șofer Uber sunt necesare mai multe calități decât aceea de a avea carnet....
  • Traseul este stabilit prin GPS și înregistrat de aplicație, deci nu există posibilitatea de a 'ocoli'. Mai mult decât atât, dacă nu cunoașteți zona și găsiți un traseu mai scurt decât cel pe care l-a ales șoferul, primiți diferența de bani înapoi.
  • Există Uber cu scaun pentru copii și Uber varianta de lux.
  • Există și Uber Bussines Profile (pentru firme).
  • Au campanii foarte inspirate.
  • Și... nu în ultimul rând, Uber are CURSE GRATIS. Da-da. GRATIS. Recomanzi Uber unui prieten și... prietenul primește o cursă gratis, dar... primești și tu una. Uber Cool, nu?
Folosind acest link pentru instalarea aplicației sau codul zkmg4kxkue, primiți o cursă gratis (în valoare de 20 ron). Și eu una, mulțumesc! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină