Caută în blog

Ce și cum gătesc pe caniculă (cu Philips multicooker)

Sunt sigură că multă lume are problema pe care o am și eu: ce și cum gătesc pe caniculă?
În miezul verii parcă nu îți vine să încingi cuptorul să faci o plăcintă sau o friptură, nu-i așa?
Eu una prefer să adaptez meniul și să ne bucurăm de prospețimea fructelor și a legumelor, cât mai aproape de starea lor naturală. Dar, uneori, aș vrea să fac o prăjitură cu fructe sau o friptură sau o ciorbă maaare, dar nu-mi vine să stau în bucătărie unde se face foarte cald atunci când gătesc (la cuptor, în special)...

Așa că apelez la ajutorul meu de încredere: Multicooker Philips HD316770*.



L-am cumpărat pentru că am vrut să îmi fac viața mai ușoară și... chiar am făcut-o.
De ce?
  • În primul rând, pentru că poate fi programat: dacă vreau să fac o prăjitură, dar și să ies cu copiii în parc, pot pune compoziția în multicooker, setez programul BAKE (coacere), timpul și temperatura și... ies în parc. Când mă întorc, prăjitura este gata. La fel și cu alte feluri de mâncare: ciorbe, supe, tocănițe, ardei/dovlecei umpluți, fripturi, risotto, paste, orez cu diverse, griș/orez cu lapte, budinci, iaurt, gemuri, compoturi și câte și mai câte...
  • În al doilea rând, pot controla temperatura de gătire: de la 40 la 160 de grade Celsius, pot găti și la aburi.
  • În al treilea rând, timpul: are program special pentru slow cooking, are funcție de păstrare la cald.
Ce mă mai încântă la multicooker este oala foarte încăpătoare (5L), perfectă pentru familia noastră (5 membri :p). Este foarte ușor de curățat și de întreținut. Oala este fabricată din oțel inoxidabil cu acoperire nano-ceramică.

Multe mame cărora le-am împărtășit entuziasmul meu cu privire la acest aparat, au fost reticente:
-Și cum faci mâncarea, le arunci pe toate acolo și gata?
-Nu, poți găti exact așa cum o faci de obicei, chiar și feluri de mâncare cu mai multe etape de gătire.
Poți alege dintre cele 15 programe, ceea ce se potrivește stilului tău.
Aparatul vine însoțit de o serie de accesorii (mănuși de silicon, sită pentru gătit la aburi, polonic, spatulă, borcănele pentru iaurt) și o carte de bucate.

Eu îl folosesc deja de 6 luni, l-am luat cu noi în vacanțe și sunt foarte încântată! Cred că face toți banii! Părerea mea o împărtășesc și alte mame, există grupuri pe Facebook, unde utilizatorii de astfel de aparate își împărtășesc rețete și experiențe culinare. Puteți urmări și pe youtube diverse rețete gătite la multicooker. Cum vi se pare?

Fie că aveți sau nu un aparat multicooker, vă invit să ne spuneți rețeta voastră preferată pe vreme caniculară. A noastră e salată de roșii cu brânză de oaie :)

*Acest articol NU este sponsorizat (adică nu am primit bani ca să îl scriu), DAR: acest articol conține linkuri de afiliat. Comandând produsul recomandat, 3,5% din suma cheltuită de tine, se întoarce către blogul meu, ajutându-l să crească. Îți mulțumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină