Caută în blog

Lansare ABC de nutriție, Dr. Mihaela Bilic

Astăzi am participat la lansarea virtuală a cărții ABC de nutriție pentru copii, scrisă de Dr. Mihaela Bilic.
Abia aștept să răsfoiesc cartea!*
Abecedarul de nutriție se adresează copiilor cu vârsta peste 8 ani, dar jocurile cu care sunt însoțite informațiile pot fi jucate de copii de la vârsta de 5 ani.
Mă bucur foarte mult că există o asemenea carte, îmi va fi de mare ajutor!



Eu i-am vorbit lui Mihail (5,8 ani) încă de mic despre ce înseamnă să mănânci sănătos, despre cum alimentele procesate și zahărul nu sunt cele mai bune alegeri la masă. Gheorghe (3,3 ani) nu este încă receptiv la poveștile despre mâncare, el doar mănâncă. Orice. :)
Firește, Mihail are o mulțime de întrebări și uneori mi-e greu să transpun informația pentru vârsta lui, așa că jocurile și ilustrațiile din carte vor veni la fix!.

Mă așteptam ca la câteva întrebări, răspunsul doamnei doctor să fie mai ferm, dar apreciez atitudinea deschisă și apelul la moderație.

Echilibrul mi se pare cea mai bună soluție și, evident, cea mai grea.

Puteți profita de reducerile de pe Elefant.ro, unde găsiți ABC-ul de Nutriție la cel mai bun preț (28,60 lei în loc de 44 lei)

*LATER EDIT: Am comandat cartea. Nu e chiar cum mă așteptam, revin cu mai multe detalii într-u articol separat.

Mai jos, înregistrarea lansării. Vă aștept la discuții :)


Un comentariu:

Totalul afișărilor de pagină