Caută în blog

Îndrăznesc să diversific, primul documentar românesc despre alimentația bebelușului

Îndrăznesc să diversific este primul documentar românesc despre alimentația bebelușului și face parte din campania Asociației Lion Mentor, "Îndrăznesc pentru copilul meu".

Diversificarea este un moment foarte important în viața copilului și, de cele mai multe ori o perioadă de stres pentru adulți. Opiniile despre vârsta la care se începe diversificarea, alimentele introduse etc. sunt foarte diferite chiar și în rândul medicilor pediatri. Astfel, de cele mai multe ori, părinții sunt confunzi și privesc cu teamă această etapă din viața familiei.


Eu sunt, într-un fel, foarte atașată de acest subiect, în mare parte și datorită colaborării extraordinare cu echipa Diversificare.ro, dar și pasiunii mele pentru nutriție/gătit. O vreme am moderat un grup de discuții pe tema diversificării și am fost profund marcată de informațiile (puține și greșite) pe care le deține majoritatea părinților. Ca să vă dau și un exemplu, întrebarea pe care am primit-o de cel mai des, a fost : '''La ce vârstă se introduc biscuiții?", ca și cum biscuiții ar fi un aliment de bază în dieta copilului....

Vă invit să vizionați Îndrăznesc să diversific, primul documentar românesc despre alimentația bebelușului. Proiecția va avea loc simultan în mai multe locații din țară, lista acestora o puteți găsi aici. În București, proiecția documentarului va avea loc joi, 16 iunie 2016, începând cu orele 18.00, la Universitatea Politehnică București, amfiteatrul AN010, clădirea rectoratului. Mai multe detalii pe pagina de facebook a evenimentului.

Trailerul documentarului poate fi urmărit aici. Ne vedem joi :).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină