Caută în blog

Teatru radiofonic pentru copii

Una din amintirile cele mai vii ale copilăriei mele sunt serile de teatru radiofonic. Bunica mea era o mare ascultătoare de radio și, în fiecare seară, înainte de culcare, aveam program: teatru sau romanțe...

sursa foto

Îmi amintesc cum stăteam în întuneric, cu ochii larg deschiși și îmi imaginam tot ceea ce se întâmpla la radio. Personajele aveau chipuri, costume, parfum...
Am rămas fascinată de radio. Unul dintre marile mele regrete profesionale este că nu am ajuns să fac teatru... radiofonic (încă!)...

Pentru că familia noastră nu este deloc prietenă cu televizorul, le-am oferit copiilor alternativa teatrului radiofonic pentru copii. Am găsit o mulțime de povești celebre dramatizate și jucate excepțional! pe YouTube.
Preferatele noastre sunt Alice în țara minunilor, Căluțul cocoșat și Scufița roșie.
Copiii le adoră! Am învățat cântecele și le cântăm împreună. Ba chiar au reușit să rețină mici fragmente, pe care le jucăm și noi, prin casă.
E de prisos să mai spun că "Hai să ascultăm o poveste" este replica cu cel mai mare succes din repertoriul de texte pentru ora de culcare.
Voi ce povești preferați?

Libris.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină