Caută în blog

Silan Soft & Oils -Test

Curățenia de primăvară a venit la pachet cu noul Silan Soft & Oils, în cadrul unei campanii BuzzStore România.
Am primit în colet, pe lângă Silan Soft &Oils varianta gold (1,5 L), 10 mostre ale aceluiași balsam și un umeraș asortat.

Mostrele vor ajunge miercuri, 18 mai, la 10 mame din Grupul Suport pentru Alăptare Titan (puteți fi la curent cu întâlnirile grupului urmărind pagina Asociației de Pediatrie și Consultanță în Alăptare ).

Mă declar mulțumită de noul Silan. Cel mai mult îmi place parfumul subtil. Nu ai impresia că ai scăpat odorizantul de cameră în mașina de spălat. Apoi, îmi place că rufele sunt catifelate și mai ușor de călcat.

Ce nu îmi place, este faptul că la ambalajul de 1,5 L, sticla este fabricată dintr-un plastic destul de moale, design-ul nu este deloc ergonomic, ceea ce face ca recipientul (voluminos) să fie greu de manevrat.

În rest, e o plăcere să deschizi dulapul cu haine! Cel mai de efect a fost spălatul perdelelor! Adia în casă un parfum oriental...


Și cum la noi acasă se spală într-o veselie, nu mai e mult și îmi voi lua la revedere de la acest recipient de balsam. Sunt curioasă să încerc și celelalte variante, în special pe cea lila.
(Lavanda este noua mea obsesie, dar despre asta într-un episod viitor :)

Dacă doriți să participați și voi la campaniile de testare BuzzStore, vă puteți înscrie în platformă accesând acest link. Spor la curățenie! :)

Work in progress -Silan Soft&Oils-review :)



3 comentarii:

  1. #buzzsilan rules!
    Am testat si eu acest balsam si nu am cuvinte sa spun cat de diferit arata hainutele mele dupa ce au fost spalate cu acest balsam: sunt parfumate discret si de durata, au o textura moale, culorile s-au pastrat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un produs bun pe care il voi folosi timp indelungat

    RăspundețiȘtergere
  3. #buzzsilan
    Am primit si am testat si eu acest balsam si ma declar pe deplin multumita atat de miros cat si de prospetimea hainelor care acum dureaza mai mult decat cu vechiul balsam. Multumesc @Buzzstore!

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină