Caută în blog

Camera copilului: autocolante decorative de la Mumkin Pumpkin

În minunata comunitate Work at Home Moms România, am (mai) întâlnit o mamă antreprenor, care ne oferă o alternativă extraordinară pentru camera copilului: autocolante decorative, de la Mumkin Pumpkin.


  • O scurtă prezentare: 
Numele meu este Carmen, am 35 de ani, și sunt mămica din spatele Mumkin Pumpkin, un loc în care am adunat multe povești colorate, care sperăm să aducă cât mai multă bucurie în sufletele copiilor și părinților.

  • Cum ți-a venit ideea Mumkin Pumpkin?
Idee ne-a venit firesc, odată cu aflarea veștii că vom avea un copil. Atât eu cât si soțul meu ne-am dorit să decorăm într-un mod haios camera băiețelului nostru, să creăm un spațiu care să ne inspire, să spunem povești, dar care să fie și educativ în același timp. Am căutat soluții de decorare, însă oferta la momentul respectiv era destul de restrânsă și necesita un buget destul de mare. Așa că, ușor-ușor, am construit acest magazin online prin care vindem stickere decorative de dimensiuni mari, accesibile ca preț, pentru decorarea pereților, mobilierului sau ferestrelor camerei celor mici.

 

Îmi plac stickerele pentru că decorarea se face rapid și curat. Tot ce trebuie să faci este să ștergi suprafața de praf, să dezlipești piesele autocolantului de pe hârtia-suport și să le lipești acolo unde te-ai hotărât să decorezi. Oricine poate face asta, chiar și cei mici se pot implica și, astfel, devine o activitate plăcută pentru toată lumea :).

  • Ce te inspiră?
Copiii sunt inspirația mea: mă fascinează fiecare minut petrecut în prezența lor, ghidușiile, cuvintele stâlcite, puritatea lor. Îmi place lumea lor și încerc să găsesc produse care să li se potrivească, care să îi hrănească vizual.


  • Gânduri de viitor?

Intenționăm să extindem oferta noastră cu produse la fel de jucăușe și haioase, acesta fiind un proiect la care lucrăm în acest moment și pe care sperăm să îl finalizăm cât mai curând.


5. Un mesaj pentru mamele care ne citesc:

Petreceți timp de calitate cu copiii voștri. Strângeți-i în brațe, pupați-i, jucați-vă împreună și nu uitați să le spuneți cât de mult îi iubiți.



De curând, Mumkin Pumpkin și-a îmbogățit oferta cu fluturi 3D. Absolut fabuloși! La un preț foarte accesibil!






Mi-ar plăcea mult să știu: voi cum ați decorat camera copiilor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină