Caută în blog

Am fost la Tech4Kids. Wow!

Așa cum v-am anunțat în acest articol, week-end-ul trecut a avut loc Tech4Kids, prima expoziție interactivă de tehnologie pentru preșcolari.
Evenimentul a fost unul dintre cele mai bine organizate evenimente pentru copii la care am participat până acum!
Cel mai mult mi-a plăcut faptul că a fost gândit un traseu de vizitare și că fiecare participant a primit la intrare o hartă. În felul acesta, a fost evitat cu succes haosul.


Noi am ajuns sâmbătă în jurul prânzului, și am petrecut acolo mai bine de 2 ore. Copiii (Mihail, 5 ani și jumătate și Gheorghe, 3 ani) s-au distrat de minune: au fost extrem de încântați să-și construiască singuri o jucărie folosind unelte adevărate, au fost fascinați de roboței, de realitatea virtuală, de mini-sesiunea de cățărat. Au avut o după amiază pe care și-o vor aminti mult timp. Și noi la fel, pentru că ne-am bucurat alături de ei și ne-am revăzut cu prieteni dragi!

Foto Asus România

Evenimentul a fost organizat de Teko Kindergarden, prima grădiniță tech din România, o grădiniță care "pregătește copiii pentru viitor folosind educația experențială centrată pe copil și administrarea echilibrată a tehnologiei". Multe din lucrurile pe care le-am văzut și le-am testat în cadrul expoziției fac parte din "programa" acestei grădinițe. Mi se pare extraordinar că cei mici pot învăța să folosească tehnologia constructiv și responsabil, într-o perioadă în care copiilor le sunt oferite smartphone-uri și tablete de la vârste fragede, pe care le utilizează fără discernământ.

Așteptăm cu nerăbdare următoarea ediție!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină