Caută în blog

Linda pictează- Mama Interviu

Iată ca a venit vremea unui nou Mama Interviu. Am material pentru mai multe, dar... a fost mai greu ca ele să vadă lumina tiparului virtual și vreau să îmi cer scuze, pe această cale, mamelor care mi-au scris și ale căror povești fabuloase așteaptă cuminți în căsuța mea de e-mail să ajungă la voi și să vă inspire, să vă bucure.
Astăzi veți citi povestea Lindei.  Linda pictează. Pe Linda o cunosc din comunitatea Work At Home Moms România. Ne-am și văzut la întâlnirile grupului de suport pentru alăptare Titan și mi-a împrumutat un superb sling pictat pentru performace-ul București, oraș Palimpsest în care a „performat” și Despina :)

Liynda Handmade


"Nu mă pricep foarte mult la scris, însă voi încerca să îmi spun povestea, așa cum știu și cum mă reprezintă. Simplu și direct! :)
Ce îmi place să lucrez?! Pictez pahare de câțiva ani. Pahare pentru nunți, botezuri, pahare deosebite cu teme foarte variate. La mine poți apela să faci un cadou original și personalizat. De obicei lucrez după descrieri, poze, astfel încât modelele să rămână unice.
După ce am devenit mămică, am început două alte proiecte de pictură - pictură pe sisteme de purtare bebeluși și pictură pe burtici de gravide. Sunt doua proiecte de suflet, incepute pentru copilul meu si continuate pentru cât mai multe mămici. Îmi port copilul încă de la naștere. Am trăit un sentiment minunat simțindu-mi copilul aproape de mine. Nu găseam ceva deosebit pentru noi, așa că am decis să le fac eu deosebite. Așa mi-a venit ideea să le personalizez :)Pictura m-a ajutat mult după naștere. M-a ajutat sa mă mențin pe linia de plutire. Când am rămas acasă, în concediu, am avut un sentiment de abandon, de retragere din societate... Aveam impresia că maternitatea mă va transforma în casnică. În mintea mea, "mamă" era echivalentul acelei femei casnice prezentată în cărțile din copilărie - cu batic pe cap și trebăluind toată ziua prin casă, spălând, călcând și alergând după copil. Sentiment ce ma speria :).

Liynda Handmade, foto Cristina Tomani

Eu nu eram așa. Eu eram liberă, independentă, îmi trăiam viața la maxim. Nu puteam sa fiu altfel. Nu puteam să mă transform. Așa că am continuat să pictez. Era singurul lucru pe care îl făceam și acum, după naștere și înainte. Cumva îmi confirma faptul că sunt tot eu, aceeași persoană dinainte.
Am lucrat cu câteva zile înainte de naștere, țin minte ca era o comandă frumoasa cu pahare, mărturii, cufăr... Superbe. Și am reînceput să lucrez imediat după naștere :). La o săptămână. Un set de pahare cu fluturi. Ce era mai potrivit decât asta? :) Fluturii, senzația că sunt liberă, dorința de a-mi trăi viața ca și cum aș avea o zi doar. :) Apoi am continuat să lucrez și în același timp să fiu mamă. Da, nu sunt mama clasică :), nu sunt gospodină, dar pictez. Cred că fiecare avem punctele noastre forte :). Uneori e foarte greu să mă adun, alteori încerc sa o implic și pe bebelină în ceea ce fac. Încă ne căutam punctul acela de intersecție :)
Cum am început aceasta activitate? În urma cu 4 ani, am văzut undeva, într-o vitrină, niște pahare de nuntă. Erau frumoase, pictate, deosebite. Eu lucram pe atunci cercei și alte mici bijuterii. Îmi doream însă, să fac ceva deosebit, ce nu găsești oriunde. Și așa am făcut primul set de pahare. Apoi mi-am creat o pagina de Facebook, un magazin online si au început sa vina comenzi. Am început sa pictez diverse teme pentru nunți. Și îmi plăceau. Și mai mult, și mai mult. Apoi, dobândind experiență, am început să abordez diverse teme, în funcție de cerere. Cererile au crescut de la un an la altul si am început să îmi fac cunoscută activitatea din ce în ce mai mult.

http://www.liynda.eu/

Aș vrea să am mai mult timp, să mă pot ocupa de promovare. Am modele, care încă nu au ieșit în lume. :) Dintotdeauna mi-am dorit să fac lucruri deosebite. Am simțit că acum mi-am găsit drumul.
Pe lângă pahare, în apropierea Crăciunului, pregătesc, în fiecare an, o colecție de globuri. Unele teme le reiau, dar încerc să am și o colecție nouă.

Liynda Handmade

Apoi, mai sunt cele două proiecte de suflet, pictura pe burtici și pe sistemele de purtare. La proiectul de pictură pe burtici, colaborez cu o alta mămică, fotograf. De ce? Pentru ca amintirea maternității să fie păstrată vie, cu ajutorul unei ședințe foto personalizate.

Liynda Handmade, foto Cristina Tomani

Eu sper ca aceste activități, pe care le am acum, să devină permanente. Să devina un job de zi cu zi și să reușim să acoperim cheltuielile curente, fără a fi nevoiți sa mergem și la un job normal. Partenerul meu, încă merge la job, dar sperăm ca în următorii 5 ani sa ajungem să dezvoltăm ceea ce am început. Sperăm sa ne facem un magazin, sa colaborăm cu oameni din aceasta industrie.
Cea mai mare realizare la momentul acesta, este o colaborare cu un magazin de decorațiuni de nuntă din Madrid. Am reușit sa colaborez cu ei pe partea de pahare. Am planuri mari și sunt optimistă că voi putea face o mică afacere din acest hobby. :) 

Partea cea mai grea, cum spuneam și mai sus, este aceea de a îmbina mămicia cu timpul se lucru efectiv. Este foarte greu. Cea mica este din ce în ce mai activă și mai solicitantă. Când era mică, în primele luni, era mai ușor. Ea dormea, iar eu lucram. Acum, însă, are nevoie de mine, să fiu lângă ea, să ne jucăm, să îi explic. Caut modalități prin care aș putea să o implic în ceea ce fac, ca în să pot lucra, dar să petrecem și timp împreună.

Mamelor ce ne citesc și ar vrea să își petreacă mai mult timp cu copilul lucrând de acasă, le doresc mult curaj. E nevoie într-adevăr de o doza de curaj și una de nebunie pentru a renunța la confortul oferit de jobul clasic. Dar, merită. E greu la început, până găsești acea cale care sa te împlinească. Apoi, totul va veni de la sine. Aș vrea sa fie mult mai multe mame care aibă curajul de a-și urma visele. În felul acesta, am fi mai fericite, transmițându-le fericirea și copiilor noștri.”

Pe Linda o puteți găsi pe site-ul Liynda Handmade și pe Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină