Caută în blog

Fire din Povești: cărți senzoriale (quiet books). Mama Interviu


Când am văzut (în comunitatea WAHM.ro) ce cărți senzoriale (quiet books) face Cătălina, am fost pur și simplu fermecată!
Așa că am luat-o puțin la întrebări :), ca să vedeți și voi, ce minunății pot face două mâini dibace.
Hai că a ieșit cu rimă!
  • O scurtă prezentare: cine eşti şi care este pasiunea ta?  Cum ai ajuns să pui în practică pasiunea ta?
Numele meu este Cătălina,sunt multe persoane într-una,sunt mama, soție, femeie, prietenă, fiică și, mai nou, se zice ca sunt antreprenoare, nu neapărat în această ordine, ordinea se schimba zilnic :).
De curând am descoperit lumea hand-made si am ajuns sa lucrez cu fetrul. Fetrul este un material foarte interesant, nu este pretențios și vine in multe si minunate culori. Nu am știut că am o pasiune pentru asta, până nu am lucrat cu el. Prima data nici nu știam ce e fetrul, l-am folosit inițial ca bază pentru coliere și mi-a plăcut mai mult decât bijuteritul, așa că m-am reprofilat si am început să lucrez cu fetru. Inițial am făcut niște flori,bentițe, și apoi cumva, nu mai știu exact unde am văzut prima data, am făcut o carte senzoriala.

Fire din Povești


  • Ce te inspiră? 
Ma inspira multe, jucăriile băiatului meu, lumea înconjurătoare, dar și ideile de pe internet. Deocamdată, ideile mele sunt scrijelite într-un carnețel, așteaptă să fie puse în aplicare.

Fire din Povești

  • Cum îmbini mămiceala, munca, pasiunile?
Am reușit,într-un final, zic eu, să îmbin mămiceala cu pasiunea pentru fetru. Câteva luni bune am avut un orar infernal, dormeam câte 4 ore pe noapte ca să am timp să fac și comenzile și să fiu și dedicata fiului meu. Dar acum, am deschis un atelier și lucrez de luni până vineri, iar după ora 17 și în week-end sunt doar pentru familie :).

Fire din Povești

  • Cum/Unde te vezi peste 5 ani? 
Nu știu unde mă văd peste 5 ani, nu știu nici unde o să fiu peste 2 zile, încerc să trăiesc în prezent, pentru mine, și să mă gândesc la viitor pentru fiul meu. Îmi doresc să-i ofer lui multe, dar fără să mă pierd pe mine.

Fire din Povești

  • Ce ai dori să transmiţi mamelor care ne citesc?
Eu cred că este foarte important ca o mama sa nu se subaprecieze, să nu se învinovățească (prea mult) și să nu se autopedepsească. Este importantă familia, este cea mai importanta, dar pentru sănătatea noastră, este important și ceea ce facem. Dacă ai o pasiune, trebuie sa-ți faci timp pentru ea. Este timpul ca lucrul hand-made să fie apreciat la adevărata lui valoare.

Fire din Povești
Puteți comanda creațiile Cătălinei, de pe pagina de facebook Fire din Povești.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină