Caută în blog

Atelier de teatru pentru copii 6-12 ani

Iată că a sosit un moment pe care, eu una, îl așteptam demult!
Întotdeauna mi-am dorit să lucrez cu copiii. Experiența Zizi a fost un început minunat în acest sens.
(Încă există, nu am abandonat atelierele pentru bebeluși și toddler-i, trebuie doar să îmi organizez mai bine timpul!).
A sosit momentul unui Atelier de Teatru pentru copii 6-12 ani.

Foto Andrei Jindiceanu

Găzduit de prietenii mei de la Casa lui Făt Frumos, un after school în sectorul 3, zona Baba Novac/Câmpia Libertății, acest atelier va oferi copiilor ocazia de a se juca... cu folos!

Am pregătit o serie de jocuri și exerciții teatrale, care îi vor ajuta pe cei mici să își însușească și dezvolte diverse abilități: atenția, atenția distributivă, capacitatea de concentrare, coordonarea, condiția fizică, vorbirea, exprimarea în public, lucrul în echipă, sinceritatea, creativitatea și spontaneitatea.

Atelierul va avea loc în fiecare vineri în str. Patinoarului nr. 52, înte orele 15.00-17.00. Costul acestui atelier este 35 lei/copil.
Pentru înscrieri puteți folosi adresa de e-mail oana(.)jindiceanu(@)gmail(.)com sau numărul de telefon 0720.131.719

Îmi doresc foarte mult să formez o mică trupă, să (ne) jucăm împreună și să montăm spectacol după spectacol! :)

Vă aștept cu drag, la joc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină