Caută în blog

Am testat noua brânză tartinabilă Hochland Tartino

Trebuia să scriu mai demult acest articol, dar între timp s-au întâmplat multe, printre care și un sejur la spital...

Vă spun de la bun început că nu am cumpărat niciodată brânză topită (de când am copii), pentru că toate produsele pe care puneam mâna conțineau diverse substanțe dubioase.
Înainte de a accepta campania Tartino, organizată de BuzzStore și Hochland, am verificat lista ingredientelor*. (O puteți consulta și voi la finalul articolului).

foto MamaAreBlog



Surpriză! Niciun E. Singurul "dubios" este laptele praf degresat reconstituit....
Așa că am zis să încercăm, mai ales penru că m-a atras ambalajul. Mi se pare foarte practic, iar faptul că te poți juca cu crema de brânză și inventa diverse ornamente, a fost factorul decisiv (ca să vedeți cum funcționează marketingul :P).

Așadar, a sosit coletul (foarte inspirat) care conținea o gentuță frigorifică și cele 3 variante de Tartino: natur, cu roșii și cu spanac. Tubul fiecărui sortiment are un anume model de ornament (spaghetti, trifoi și steluță).


foto MamaAreBlog

Aveam un plan măreț pentru decorațiuni în farfurie, care nu mi-a ieșit din mai multe motive, pe care nu le voi enumera aici. Am reușit însă să ne distrăm de câteva ori și să facem câteva poze (nu foarte reușite). DAR, ne-au venit multe idei pe care le vom pune în practică la momentul potrivit. ;)

foto MamaAreBlog
foto MamaAreBlog

Revenind la noua brânză tartinabilă Hochland Tartino, vă mărturisesc că dintre cele 3 sortimente, cu toții l-am preferat pe cel natur. Inclusiv copiii.
Gustul nu este ceva senzațional, este bun, la toate cele 3 sortimente, dar nu surprinzător.
Ambalajul (100g) este ingenios, practic, distractiv. Însă un singur tub poate fi consumat la o masă de 4 persoane (2 adulți, 2 copii).

Sincer, nu cred că aș cumpăra în mod regulat acest produs. Poate l-aș folosi la ocazii speciale, pentru decorațiuni.
Altfel, prefer să fac în casă, deși nu am încercat niciodată (noi preferăm alt tip de brânzeturi), dar găsiți tot ce trebuie să știți despre brânza topită (inclusiv rețete) pe diversificare.ro.

Puteți afla opiniile altor testeri folosind hashtagul #buzztartino în rețelele de socializare.
Dacă doriți să participați la următoarele campanii de testare, vă puteți face cont în platforma BuzzStore (durează 1 minut), accesând acest link.

Dacă ați încercat și voi Hochland Tartino, îmi puteți spune părerea voastră într-un comentariu la această postare.

Pe curând!

*Lista ingredientelor Hochland Tartino:

  • Branza tartino Hochland natur, 100g
Ingrediente: lapte praf degresat reconstituit, branzeturi, unt, apa, zer praf, suc concentrat de
lamaie, corector de aciditate: bicarbonat de sodiu natural, proteine din lapte, sare.
  • Branza tartino Hochland cu rosii, 100g
Ingrediente: lapte praf degresat reconstituit, branzeturi, unt, apa, zer praf, suc concentrat de
lamaie, rosii deshidratate 2%, corector de aciditate: bicarbonat de sodiu natural, proteine din lapte, sare.
  • Branza tartino Hochland cu spanac, 100g
Ingrediente: lapte praf degresat reconstituit, branzeturi, unt, spanac 7%, zer praf, suc
concentrat de lamaie, corector de aciditate: bicarbonat de sodiu natural, proteine din lapte, usturoi
pudra, sare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină