Caută în blog

Din nou la spital

Suntem din nou la spital. De data aceasta la Spitalul de Copii Victor Gomoiu.

foto MamaAreBlog
Nimic grav, doar o răceală rebelă care poate fi periculoasă pentru Despina (6 săptămâni), deci e mai bine să stam sub supraveghere.
Conditiile sunt modeste, dar personalul este minunat.
Da. Ați citit bine!



După aventurile de la Cantacuzino şi G. Alexandrescu, aici e un vis.
Oamenii sunt Oameni! De la infirmieră, la şef de secție.
Pe noi ne tratează dr. Chindriş, pe care o cunoaştem de când era rezident. Este o zână!
Bufnițele cantacuzine şi alexandrine ar trebui să ia lecții de la asistentele de aici. Şi nu, nu am dat nimic, nimănui.
Nu stiu cât vom sta, dar pentru că nu există regim de penitenciar, e posibil chiar să mă odihnesc.

Apropos: asistenta care era pe tură când ne-am internat, mi-a adus medicația şi mi-a spus să îmi aleg ora la care să i-o administrez (ca să nu ne trezească în miez de noapte, ca la puşcărie)! 
M-a emoționat. Mi-a venit să o îmbrățișez!

Pe timpul zilei o țin pe Despina în wrap. Şi toată lumea (medici, asistente, infirmiere, pacienți) exclamă cu încântare.
Nici la asta nu mă aşteptam!
Iată că se poate!
Mulțumiri şi felicitări managerului spitalului, prof. Anca Pleşca. Sugerez să țină nişte cursuri şi pentru colegii domniei sale de la alte spitale.
Sănătate tuturor!

Later Edit: Am stat internate 8 zile. Timp în care toată lume s-a purtat cu noi minunat. Am stat singure în salon, iar atunci când mergeam la baie și Despina plângea, infirmierea venea și se juca cu ea, vorbea cu ea.... fără să îi ceară nimeni lucrul acesta și fără să-i dau nimic....
Da, m-am odihnit :)

2 comentarii:

  1. Sanatate multa, sper sa puteti merge cat mai curand acasa!
    Ma bucur ca sunt conditii bune, sunt surprinsa sa vad ca se poate si asa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim mult!
      Si eu am fost foarte surprinsă! Tot astept să vină tura aia nașpa...
      Dar se pare ca aici nu există!

      Ștergere

Totalul afișărilor de pagină