Caută în blog

#Colectiv

Nu am vrut să scriu despre asta. Nu am vrut să postez nimic pe facebook despre asta.
La un moment dat nici nu am mai deschis facebookul, pentru că am vrut să uit.
Nu pot. Nu știu de ce scriu asta și nici nu știu ce vreau să scriu, de fapt.


Nu cunoșteam pe nimeni dintre cei care au fost acolo în noaptea incendiului.
Dar dacă asta s-ar fi întâmplat acum 5-6 ani, în alt club din București, era foarte posibil să fiu acolo.
Am urmărit tot ce s-a întâmplat: mărturii, comunicate, postări, statusuri, articole.
Am plâns. Plâng.
M-am gândit și m-am răzgândit, am învinuit, m-am revoltat.



Fraților, cred că vânătoarea de vrăjitoare nu are nici un sens.
Chiar dacă toți cei implicați vor face pușcărie, chiar dacă se va dizolva parlamentul, iar guvernul și președintele vor demisiona, chiar dacă Patriarhul s-a retrage...
Lucrurile nu se vor rezolva. Cei adormiți vor învia în lumea cealaltă, nu în aceasta, cei vii se vor lupta întreaga viață cu urmările acestui accident, iar noi, publicul larg și neimplicat, vom uita repede.
În continuare vom da șpagă, vom minți, vom bârfi și așa mai departe...

Buba e mare și puturoasă și e în sufletele noastre, ale tuturor. Iar până când nu vindecăm buba asta, nu se va schimba nimic.
Nu se va schimba nimic, pentru că suntem egoiști, avari, nepăsători. Nu mai avem emoție, sensibilitate, empatie... Dragoste. Dragoste față de cel de lângă noi.

Mulți din cei care au trăit tragedia din Colectiv, fie că i-au supraviețuit sau nu, au avut multă dragoste. Au salvat alte vieți, cu prețul vieții lor. Și s-au mântuit.
Câți dintre noi am fi făcut asta? Sincer!

"Mai mare dragoste decât aceasta nimeni nu are, ca sufletul lui să şi-l pună pentru prietenii săi." (Ioan 15:13)

Restul e tăcere.
Pentru cei care pot ajuta, Prințesa Urbană a făcut o listă a celor care au nevoie de ajutor.

Dumnezeu să-i odihnească pe cei adormiți, să le dea forță celor ce luptă și mângîiere celor care suferă.
Dumnezeu să ne ierte pe toți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină