Caută în blog

Test Vodafone SuperNet 4G + Concurs

Timp de o lună şi jumătate am testat noul telefon Samsung Galaxy  Core Prime, aplicaţia Supernet 4G de la Vodafone şi câteva aplicaţii: My Vodafone, Seenow, Zonga, Cinemagia, Vodafone Meteo.
Acest lucru a fost posibil mulţumită celor de la BUZZStrore.ro şi Vodafone România.
Experienţa a fost mai mult decât plăcută!

Telefonul Samsung Galaxy Core Prime 

Are un procesor foarte puternic, ceea ce îl face foarte rapid. Este user-friendly, are un design elegant şi... a ţinut cu brio locul laptopului.

Aplicaţia Supernet 4G 

Internet nelimitat e mare viteză! Super tare! Singura condiţie este calitatea bună a semnalului. Poţi downloada, uploada, instala la viteze uimitoare.
La fel şi cu opţiunea hotspot. POţi avea interet nelimitat, de mare viteză pe orice alt device.

MyVodafone

Este o aplicaţie foarte utilă: poţi avea desfăşurătorul convorbirilor, poţi adăuga sau schimba extraopţiuni, poţi încărca o cartelă prepay. Poţi fi la curent cu ultimele oferte şi noutăţi Vodafone.

Seenow

Aplicaţia de care cred că ne-am bucurat cel mai tare :). Am văzut filme foarte bune, folosind mai multe dispozitive: telefon, laptop, smart tv. Copiii au fost fericiţi să revadă Pisicile Aristocrate, de exemplu, la o calitate deosebită.

Zonga

Este aplicaţia cu care ai toată muzica ta cu tine, fără extra GB, stick-uri sau alte gadget-uri.
Noutăţile sunt la zi, astfel încât am putut asculta cel mai recent album Chemical Brothers imediat după lansare.
Îţi poţi face playlist-ul preferat, poţi asculta unul prestabilit în funcţie de genul preferat sau poţi asculta radio.

Cinemagia

Cunosc acest site e când s-a lansat, adică acum fooarte mulţi ani. Aplicaţia îţi permite să fii la curent cu noutăţile cinemaografice şi chiar să îţi cumperi bilet, astfel încât să eviţi cozile.

Vodafone Meteo

Aflii cum va fi vremea şi nu ai surprize de genul: am plecat fără umbrelă, m-am îmbrăcat prea subţire sau prea gros de dimineaţa şi acum, la prânz, mor de cald/frig.


Îmi doresc ca şi oi să puteţi testa aceste aplicaţii, de aceeea am pentru voi


  • 2 vouchere acces GRATUIT 2 luni în Zonga
  • 1 voucher acces GRATUIT 2 luni filme în Seenow.
Tot ce trebuie să faceţi este să intraţi în aplicaţia de mai jos şi să urmaţi instrucţiunile.
Câştigătorul va fi ales vineri, 4 septembrie şi va fi anunţat tot în această postare şi în pagina de Facebook a blogului.
Baftă!

Dacă vrei să participi și tu la următoarele campanii de testare, intră în platformă accesând acest link.

3 comentarii:

  1. Bună! Te-am nominalizat pentru leapșa ”Liebster Award”:

    http://insemnarile-unei-femei.blogspot.ro/2015/09/provocarea-liebster-award.html

    M-aș bucura să citesc răspunsurile tale. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia acum am văzut comentariu, scuze. Mă conformez :)

      Ștergere

Totalul afișărilor de pagină