Caută în blog

Activități pentru copii Usborne: avioane de hârtie

În sfârșit, am descoperit și eu cărțile Usborne!
Cu ajutorul prietenei mele Diana, de la Bookurie, am intrat în lumea lor minunată.
Sunt un om care iubește cărțile și am reușit să le transmit și copiilor pasiunea pentru cărți.
Cărțile Usborne m-au fascinat din primul moment. Mi se par perfecte pentru activități în familie. Sunt recomandate în funcție de vârstă, ceea ce ușurează considerabil alegerea.  Este inutil sa vă spun că răsfoind catalogul mi-am dorit mai mult de jumătate din oferta editorială...
Astăzi va voi prezenta o carte-jucărie care ne a dat de lucru și de joacă prin casă sau în aer liber.



100 more Paper Planes to fold & fly


Această cărticică conține peste 100 de modele de avioane de hârtie, care pot fi construite în 4 feluri diferite.


Este o ocazie perfectă pentru ca cei mici să-și îmbunătățească coordonarea, atenția, puterea de concentrare și dexteritatea.
Pentru adulți e o ocazie fericită de reîntoarcere în copilărie și de relaxare.







Cred că este inutil să vă spun ce bine ne-am distrat. Am ieșit și cu ele afară. Și să știți că și fetele se distrează la fel de bine ;)




Prețul acestei cărți este 50 de lei și o puteți comanda contactând-o pe Diana fie pe pagina de facebook Bookurie, fie prin email: untaru.diana@gmail.com

Foto: Mama Are Blog și Bookurie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină