Caută în blog

Prisaca Translivania şi remediile din stup

Am descoperit produsele Prisaca Translivania absolut întâmplător, astă-iarnă, când copiii aveau bronşită şi, ca de obicei în sezon, nu se găsea Flixotide soluție pentru aerosoli nicăieri în România.
Disperată, am tot căutat pe internet o soluţie naturală de pus în nebulizator.
Aşa am găsit Aburii Naturii, un produs Prisaca Transilvania care ne-a scos din încurcătură. A funcţionat aproape miraculos!Pe bază de propolis şi uleiuri esenţiale, soluţia se poate pune în nebulizator sau se poate administra pe cale orală.Noi am folosit-o în ambele variante, cu maxim succes. Am scăpat de broşite, secreţii nazale purulente, răguşeli şi alte asemnea belele. Adio, aerosoli cu cortizon!

Dermatopica, pentru că cei doi copii ai mei au fost diagnosticaţi cu dermatită atopică (cauze necunoscute). Episoadele sunt din ce în ce mai rare pe măsură ce cresc şi la revenirea anotimpului cald. Ne-au ajutat mai multe lucruri în perioadele de criză, dar despre acest subiect voi scrie un articol separat, pe care îl pregătesc de ceva vreme...
Să revenim la sticluţa noastră... Mi s-a părut prea mică (20 ml). M-am gândit că se va termina la prima aplicare... Dar nu. Pulverizatorul împrăştie o cantitate suficientă de lichid, astfel încât acesta să acopere o mare parte din suprafaţa afectată.
Momentan, celui mic îi mai apare din când în când, o eczemă în spatele genunchiului. După 2 aplicări, roşeaţa s-a estompat şi nu s-a mai scărpinat. Apoi, eczema a dispărut.
Sper să nu mai avem episoade atât de severe, ca cel de la vârsta de 1 an, când săracul copil era plin de eczeme pe tot corpul (mai puţin pe faţă).
Dermatopica îşi face treaba şi are un preţ super-convenabil, faţă de alte remedii destinate acestei afecţiuni.
În plus, ingredientele sunt 100% naturale (propolis extras în apă, argint coloidal, uleiuri presate la rece de avocado şi cuişoare, uleiuri volatile de lavandă, salvie, lămâie, ylang-ylang, pin, busuioc).
În plus, este eficientă şi împotriva arsurilor solare.


Sticluţa de Prim Ajutor este ceva foooarte util. Orice părinte ar trebui să o aibă în buzunar. Da, încape ;).
Pe bază de miere şi propolis, acest remediu are proprietăți antibiotice, antiinflamatoare, antibacteriene, bacteriostatice, dezinfectante, antivirotice şi antifungice. Este recomandat pentru: arsuri, infecţii ale pielii şi cavităţii bucale, ciuperci, tăieturi, răni deschise, hemoroizi, înţepături de insecte, dureri de gât.
Vă pot spune că este un foarte bun cicatrizant. L-am folosit pe julituri, lovituri, pentru dureri în gât, iar rezultatele au fost imediate.

Mierea Are Viermisori? este un remediu împotriva paraziţilor intestinali. Sunt sigură că v-aţi prins ;).
Are un gust absolut fabulos! Combinaţia de miere, miez de nucă neagră, seminţe de dovleac, scorţişoară, tinctură de propolis şi ulei de cuişoare, garantează eliminarea musafirilor nepoftiţi.
Noi nu am făcut analize înainte şi după utilizare, căci atunci când am făcut coproparazitologicul nu a ieşit nimic, dar i-am găsit celui mic 2 viermişori la fund... însă pot să vă spun că apetitul celor doi s-a îmbunăţăţit vizibil. Cel mare nu mai acuză dureri de burtică şi... mănâncă din nou! De asemnea şi pofta de dulciuri s-a diminuat considerabil.



Vă recomand aceste produsele Prisaca Transilvania din mai multe motive:

  1. sunt produse autohtone, iar eu ţin musai să încurajăm micii întreprinzători români, aflaţi într-o luptă acerbă şi nedreaptă cu giganţii internaţionali. (despre Big Pharma vă scriu cu altă ocazie, probabil în mai multe episoade);
  2. sunt de foarte bună calitate;
  3. sunt foarte accesibile ca preţ
Voi le-ați folosit?

4 comentarii:

  1. Mi se pare interesanta sticluta de prim ajutor, m-ar tenta sa o incerc. In rest noi de la Prisaca Transilvania folosim doar mierea simpla, cele din gama cu diferite combinatii de miere cu alte ingrediente mi s-au parut destul de neplacute la gust.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte utilă stcluţa, am folosit-o si mai mult zilele astea şi e foarte eficientă.
      Altă miere nu am încercat, dar aceasta are un gust fabulos! :)

      Ștergere
  2. aburii naturii, gatulet fericit , dermatopica - toate au functionat si la noi. In plus, produsul pentru CONSTIPATIE (tot de la Prisaca Transilvania)- A FACUT MINUNI! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult să aud asta! Produsul pentru constipație nu l-am folosit, dar sunt convinsă că e la fel de bun c și celelalte.

      Ștergere

Totalul afișărilor de pagină