Caută în blog

Bounty Fair, târgul artizanilor


Astăzi, adică deja ieri, am dat o raită pe la târgul artizanilor, Bounty Fair, de la Casa Universitarilor.
Experienţa Zizi a ţinut un atelier aici, REMBRANDT STUDIO.
Locaţia este minunată! O grădină imensă şi multe posibilităţi de petercere a timpului...
Am fost uimită de mulţimea obiectelor minunate! Mi-aş fi dorit să pot cumpăra câte ceva de la fiecare artist, mai ales pentru că ştiu câtă muncă şi câtă dăruire (nu zic sacrificii, ca să nu vă speriaţi :p) se află în spatele fiecărui obiect.
Iubesc obiectele făcute de mâna omului! Au ceva atât de special, ceva care... nu poate fi cumpărat :)
Mihail a spus astăzi, pe când ne plimbam prin târg:


-Ce lucruri frumoase! Sunt scumpe!
-De unde ştii că sunt scumpe?
-Lucrurile frumoase sunt scumpe...

Lucurile frumoase nu pot fi preţuite, acesta este adevărul...

Noi nu am plecat cu mâna goală: ne-am luat un săpun cu lavandă de la Paxos Delight (iubesc săpunurile naturale şi lavanda!)

 
Asta veţi găsi mâine la târg :).
Sursa foto aici
iar Mihail a fost extrem de încântat (şi noi pe lângă el, desigur!) de atelierul de pictură pe apă oferit de Asociaţia Artia, unde a colorat o maşinuţă-breloc


şi a făcut şi un tablou (pe care ulterior l-a dăruit celui mai bun prieten al lui, Saşa). Mihail a ţinut să îşi fotografieze singur opera şi câteva obiecte de la standul Asociaţiei. Iată:



La finalul zilei, am alergat pe câmpul din faţa Bibliotecii Naţionale şi am cules flori... :)


Artizanii vă aşteaptă şi azi, 17 mai, între orele 11-19 cu muuulte lucruri minunate. Mergeţi neapărat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină