Caută în blog

Aspiratorul Philips Power Pro Exert este AL MEU!


Vă dați seama că am țopăit de bucurie când am primit e-mailul care m-a anunțat că sunt fericita posesoare a unui aspirator Philips Power Pro Expert. V-am scris despre el aici și am făcut și un filmuleț (prea) artisitc :).


Partea cea mai tare este că țopăiam de bucurie a doua oară, căci cu o săptămână înainte am câștigat prin tragere la sorți, în cadrul campaniei de testare, un aspirator portabil Philips MiniVac.



Și toate astea, pentru că m-am înscris în platorma BuzzStore și am participat la campania de testare a aspiratoarelor Philips.
Atât de simplu.
Acum testez pila electronică cu particule de diamant Scholl Velvet Smooth și noul detergent Persil Power Mix Caps.
Te poți înscrie și tu în platformă accesând acest link.
Spor la Buzz!

P.s: La urmă, dar nu în ultimul rând, mulțumesc mult prietenilor virtuali și reali care m-au ajutat în această campanie ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină