Caută în blog

Testez pila electronică Scholl Velvet Smooth

Așa cum v-am anunțat și pe Facebook, testez pila electronică Scholl Velevet Smooth cu cristale de diamant (muțumesc BuzzStore și Scholl România!).
M-am înscris special în această campanie, pentru că văzusem produsul în farmacii și mă bătea gândul să fac o investiție, dar...  nu știam dacă va avea și rezultate.
Eu am probleme destul de serioase cu călcâiele: piele îngroșată, crăpături (dintr-o vară în care am lucrat la mare și am stat 12 ore/zi în piciore și m-am întors cu greierii cântându-mi în călcâie). Îmi cer scuze că nu vă arăt fotografii gen înainte și după, dar chiar aș fi jenată să fac asta. Vă voi arăta fotografii la final. Ca să vedeți rezultatul la care am ajuns.

Încă de la prima utilizare am rămas profund impresioantă. În primul rând, pentru că pila electronică este foarte ușor de utilizat. Nu te poți răni, mai ales pentru că atunci când apeși prea tare pila se oprește.
Apoi, pentru că rezultatul este imediat și mai mult decât evident. Pielea este catifelată după câteva secunde de folosire.

După ce am îndepărtat pielea îngroșată, am utlizat Serul Intens Hidratant Scholl Velvet Smooth, care spre deosebire de alte produse pentru hidratarea picioarelor pe care le-am folosit, este absorbit aproape instantaneu și... chiar funcționează. Pielea rămâne hidratată mai mult timp.
Vă mărturisesc că după prima utilizare, am decis să las să treacă ceva timp, să văd când vor reveni călcâiele mele obosite la starea inițială. Ei bine, a trecut mai bine de o săptămână și acest lucru nu s-a întâmplat încă!
Voi relua folosire pilei, până când călcâiele mele vor fi gata de filmat și fotografiat și voi reveni, cu un material mai bogat în imagini.
Până atunci, vă anunț că BuzzStore început înscrierile pentru o nouă campanie de testare. Vă puteți face cont în platformă accesând acest link.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină