Caută în blog

Philips Power Pro Expert, aspiratorul perfect

După cum v-am anunțat deja aici și pe pagina de Facebook, testez noul aspirator Philips PowerPro Expert.
L-am folosit timp de 2 săptămâni, zilnic. Așa e la noi acasă :). În bucătărie, chiar de mai multe ori pe zi! Ce să-i faci? Am doi băieți care mănâncă singuri. Uneori, chiar mă și ajută la prepararea mâncărurilor...
Ca să trec direct la subiect, Philips PowerPro Expert este, cu siguranță, expertul în curățenie.
Puterea de aspirare este fantastică. Veți vedea în filmulețul pe care l-am realizat diferența dintre el și vechiul nostru aspirator.
Face foarte puțin zgomot (76 dB), ceea ce îl face ideal pentru familiile cu copii. Numai un părinte știe ce înseamnă să trebuiască să folosești batista bebelușului la 3 dimineața...
Fiul meu cel mare (4 ani și jumătate) a remarcat că noul aspirator nu se încălzește, ca celălalt, care aprope frigea, după 2 camere aspirate.
Accesoriile sunt senzaționale (le veți vedea în video-ul de la finalul articolului)!




Peria  TriActiveMax 3 în 1 :-deschide uşor covorul cu talpa specială, pentru a îndepărta praful până în profunzime
-aspiră elemente mari cu orificiul mare din partea frontală.
-șterge praful şi murdăria de pe mobilă şi de pe pereţi cu cele două perii laterale.




Peria DimondFlex este prefaerata mea. Special concepută pentru suprafețe dure, se rotește 180 de grade. Este ideală pentru bucătărie! Pătrunde cu ușurință sub mobile, fiind foarte subțire, iar faptul că se poate roti 180 de grade o face foarte ușor de utilizat, chiar și în colțurile care înainte erau mai puțin aceesibile. O economie considerabilă de timp și energie!



Aspiratorul mai are două aceesorii, o perie mică pentru canapele, haine și alte suprafețe și un tub pentru margini, colțuri etc.

Clasa de eficiență energetică este A, consumul anual 27,9 kW·h, filtru de evacuare EPA 10, clasa emisiilor de praf  B, clasa de curățare a covoarelor D. Putere de intrare 650W.
 Aspiratorul cel vechi avea 1400W și, credeți-mă, Philips PowerPro Expert aspiră de 10 ori mai bine.

Lucrul care îmi place cel mai mult este că acest aspirator NU are sac textil. Golirea și curățarea sacului textil al vechiului aspirator era lucrul pe care îl detestam cel mai mult atunci când făceam curățenie. Acum, totul este atât de simplu și... curat!
Nu te mai umpli de praf, pentru că totul se strânge într-o singură parte a recipientului de colectare și alunecă cu ușurință în coșul de gunoi.

Philips PowerPro Expert este foarte ușor de asamblat și de manevrat. Cântărește 5,5 kg, iar cablul este lung de 7 m.

Curățenia de Paște a fost floare la ureche!
Vă las să urmăriți filmul pe care l-am realizat (muncă de echipă în familie :D), în care veți vedea diferența dintre aspiratorul vechi și Philips PowerPro Expert.




Dacă dorești să iei parte la următoarele campanii BuzzStore, te poți înscrie aici.

Foto: http://www.philips.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină