Caută în blog

Fares - Mami şi Bebe

Acum trei săptămâni am fost desemnată una din câştigătoarele (yupii!) concursului Fares, organizat de Raluca, un Suflet de Mămică :).
M-am bucurat nu numai pentru că am câştigat, ci şi pentru că sunt fan Fares şi pentru că... toate produsele îmi vor fi de folos. ;)
De atunci mă tot străduiesc să vă arăt ce premiu frumos am primit: un pachet cu noile produse Fares, din gama Mami şi Bebe.


Pachetul (care a ajuns foarte repede!) conţine: 

  • Sirop Biosept pentru sugari şi copii mici. Noi am folosit cu maxim succes până acum varianta de sirop Biosept cu miere şi propolis (de la 1 an). 
  • Emetofit, comprimate masticabile-alternativa naturală pentru combaterea stărilor de greaţă.
    Da, funcţionează! Aceste pastiluţe şi berea de ghimbir sunt singurele lucruri care mi-au alinat greţurile... (da, dacă nu ştiaţi, aţi ghicit! ;) )
  • Soluţie BabyCalm, pentru alinarea colicilor la sugari şi copii mici. Până acum nu am folosit astfel de soluţii la nici unul din copii... Ba parcă lui Mihail i-am dat ceva picături... În fine, sperăm să nu fie cazul :)
  • Capsule Biosept pentru femei însărcinate şi mame care alăptează. Spre deosebire de varianta clasică, aceasta nu conţine extract de scoarţă de salcie (aspirină). Dar sunt sigură că este la fel de eficientă. Am trecut peste multe răceli cu aceste capsule...
  • Supozitoare FitoFebril pentru sugari şi copii mici. Nu folosim antitermice decât în cazuri extreme, dar este foarte bine de ştiut că există (şi de avut în casă) această variantă naturală, care poate fi utilizată de la vârste mici.
Aşadar, dacă suneţi însărcinate şi/sau alăptaţi, vă recomand cu căldură această gamă concepută special penru mămici.
Mulţumesc mult Ralucăi pentru concurs, premiu şi pentru articolele interesante!


2 comentarii:

  1. Draga Oana, ma bucur mult ca ai scris despre aceste produse! Sper sa le folosesti cu placere si sa iti fie de folos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu m-am bucurat foarte mult de ele! Mulțumesc!

      Ștergere

Totalul afișărilor de pagină