Caută în blog

Aspiratoarele Philips

Mă bucur nespus pentru că am fost selectată în campania de testare a aspiratoarelor Philips.
Acasă cu Philips și BuzzStore au selectat (pe baza unui chestionar) participanții la campanie.
Unul din aceste colete a ajuns și la mine, ieri:

Sursa foto
L-am așteptat cu nerăbdare, mai ales pentru că pare să fie mult mai bun decât actualul meu aspirator.
Și cum aspiratul e o necesitate zilnică într-o casă cu 2 băieți năzdrăvani, un astfel de aparat nu poate fi decât binevenit.





Modelul care a ajuns la mine este PowerPro Expert  FC9732. Sunt o fericită! :)



Mă apuc să citesc instrucțiunile de utilizare și ghidul de buzz, și revin cu poze și ... filmulețe :D.




O singură rugăminte am la voi... să mă urmăriți pe Facebook și să-mi dați multe like-uri.
În felul acesta, minunăția asta poate rămâne a mea. O să mă revanșez, fiți fără grijă! :)

P.S: Dacă doriți și voi să participați în astfel de campanii, vă puteți înscrie accesând acest link.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină