Caută în blog

Unde dispare timpul?

Nu știu alții cum sunt, dar eu adesea mă simt ca în mașina de spălat, la programul lung.
Cam așa trec zilele, săptămânile și lunile, de nici nu mai știu când, unde, cum, de ce..
Mai exact, mi se întâmplă să vorbesc cu oameni și să-mi propun să ne vedem săptămâna viitoare... Și trec 2, 3 săptămâni, poate chiar o lună-două și... mi se pare că am vorbit săptămâna trecută...
Oare și la alții e la fel? Sau doar eu trăiesc într-un vortex?
Nu vă mai spun de programul zinic... Că nu apuc să fac mai nimic și s-a făct noapte. Ceea ce mă disperă. Mi-am propus acum 2 luni să-mi fac un orar, de care să mă țin cu strictețe, ca la școală (fără chiuluiri). Acum două luni... :)
Mi-am dat seama că nu pot singură. Aia e. Am nevoie de cineva care să mă înevețe să mă organizez.
Și am cerut ajutorul.
Prima mână întinsă a fost de la Ioana Agachi, prietena mea psihoterapeut și trainer, "un monument de organizare", după cum e descrisă de cei din jur :). Ioana organizează un atelier care mă va scoate la lumină, sunt sigură! Pur și simplu time management.
Sâmbătă, 14 februarie între orele 10:30-12:30, la Ceainăria Cinci (pe care o iubesc și despre care vă voi scrie mai pe larg la un moment dat) vă aștept și pe voi, dacă v-ați recunoscut în rândurile mele de mai sus.
Mai multe detalii despre participare pe pagina evenimentului sau pe blogul Ioanei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină