Caută în blog

Am fost La Ceai cu Mămici


Așa cum v-am spus, sâmbătă am fost invitată La Ceai cu Mămici să vorebesc despre Experința Zizi și despre cum ne jucăm cu copiii. A fost una dintre cele mai relaxante dimineți pe care le-am petrecut în ultima vreme, într-o companie de excepție! M-am simțit atât de bine!
Vă recomand întâlnirile La Ceai cu Mămici! Atmosfera este caldă, prietenoasă, subiectele de discuție sunt mereu interesante... terapie curată! :)
Am povestit despre jocuri și jucării, despre prieteni imaginari, despre joaca cu materiale neconvenționale, despre cât de liberi și creativi sunt copiii noștri.
Puteți citi mai multe detalii pe blogul La Ceai cu Mămici, lucru pentru care le mulțumesc Adei și Ioanei, gazdele noastre.
Am fost rugată să dau o temă pentru acasă și am propus mămicilor să creeze o poveste în care ele să fie personajele principale, alături de cei mici, bineînțeles, și de... o cutie de carton.
Așa s-a născut un concurs, pe care îl găsiți aici (răspunsurile de până acum mi-au umplut inima de bucurie, nu alta!).
Iată și câteva imagini de la întlnire, pentru care mulțumim Diana Damalan și Fotografiile Simonei:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină