Caută în blog

Poveștile Bucătăriei Românești...


... spuse de nimeni altul decât Radu Anton Roman, Dumnezeu să-l ierte!
Urmăream cu poftă emisiunea lui și m-am bucurat enorm când am găsit aceste cărți (despre care nu știam...), deși am găsit doar 4 volume din 6.
Ce să vă spun?! Îmi plac poveștile, îmi place să mănânc, îmi place să gătesc... am găsit ce-mi trebuia :).
Radu Anton Roman are un stil savuros de a povesti felurile de mâncare... Fiecare cu povestea lui, legată strâns de oameni, de locuri, de timp. O plăcintă bucureșteană te va purta în perioada interbelică, iar rețeta de ciorbă de midii te va duce în curte la tanti Mioara din 2 Mai (mama unei bune prietene de-ale mele... cât de mică e lumea!)
Vă recomand cu căldură seria poveștilor, o puteți găsi acum la jumătate de preț pe elefant.
Lectură plăcută și spor la treabă!
Să-mi ziceți și mie ce rețeta ați încercat. Eu o să încep cu cele de post. Să ne fie de folos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină