Caută în blog

Boyhood, 12 ani de copilărie

Un film care s-a filmat timp de 12 ani... Sincer, nu credeam că așa ceva mai e posibil în epoca filmelor de acțiune post-apocaliptice.
Un film în care, cu siguranță, mi-ar fi plăcut să joc...
Un film în care m-am regăsit atât în postura copiilor, cât și a părinților... mai ales că personajul pricipal seamănă destul de mult cu Mihail, ceea ce m-a pus în fața unui exercițiu de imaginație emoționant.


Pe scurt, filmul urmărește destinul unui băiat (și al familiei sale) timp de 12 ani. Nu vă povestesc mai mult, ca să nu răpesc din farmecul vizionării.
Am înțeles că este unul dintre filmele favorite la premiile Oscar din acest an. Nu știu care sunt celelalte, dar mi-aș dori să câștige ceva. Nu am mai văzut demult un film cu atâta poezie și rafinament.
Nu știam cine este Richard Linklater, acum știu. Și voi ține minte numele ăsta.
Filmul are și o pagină de facebook, unde puteți citi materiale foarte interesante (interviuri cu actori, cu regizorul, cronici etc).
Vă doresc vizionare plăcută și... să-mi spuneți dacă v-a plăcut.
Boyhood, 12 ani de copilărie. Frumos!

2 comentarii:

Totalul afișărilor de pagină