Caută în blog

Sunt tot aici și...

sursa: The Natural Parent Magazine
...când am văzut data ultimei postări, m-am speriat!
Nici nu știu când au trecut 3 luni!
Și îmi propusesem, atunci când am făcut acest blog, să nu treacă săptămână fără să scriu măcar un rând! Între timp, au trecut 3 luni ...
Dar n-am stat! Am fost alături de voi pe Diversificare și pe rețelele sociale.
Am plănuit 1.543 de postări pentru Mama are Blog și am făcut sute de poze în vacanță, cu gândul de a le posta. Dar nu-i așa că e mai frumos să vezi poze din vară în miezul iernii? Te încălzești mai ușor... :)
Am pus „bine” zeci de rețete care așteaptă să fie încercate și publicate. Am citit, am fost la expoziții, la petreceri :P ...
Copiii au crescut, nici mie nu-mi vine să cred! În mai puțin de o lună Mihail împlinește 4 ani, iar Gheorghe luna asta aniversează 1 an și jumătate.
Îmi iau o nouă promisiune: să scriu mai des. N-ar strica să mă împingeți puțin de la spate ;).
Și, în cazul în care nu sunteți la curent cu ce se mai întâmplă în lumea mămicească, fiți atente:


1. Suntem în plină Săptămână Internațională a Bebelușilor Purtați. Cu această ocazie, mămicile din Babywearing Group București au organizat o mulțime de evenimente. Au început cu un flash mob extrem de inspirat, pe care îl puteți urmări aici.

Tot cu ocazia Săptămânii..., colegele mele de la Mamagazin oferă un preț special pentru Manduca: 399 lei.

2. În fiecare joi a lunii octombrie, Eugenia Dobrescu, fondatoarea Diversificare susține cursuri și consilieri individuale de diversificare a alimentației bebelușului, în care mămicile pot afla tot ce trebuie să știe pentru a transforma diversificarea, într-o joacă pentru mame și copii.

3. Pe 17 octombrie, ne întâlnim din nou cu diversificarea în cadrul atelierelor Totul despre mame:


Participarea la acest atelier este gratuită. Pentru înscriere, este necesar să trimiteti un email la contact@totuldespremame.ro.

4. Work at Home Moms România organizeză în continuare ateliere și evenimente cu și despre mămici, următorul este unul foarte util, de time management (la care ar trebui să merg și eu!)
IMPORTANT
Dacă vii însoţită de o prietenă, de asemenea mamă, câştigi accesul gratuit pentru amândouă!


5. A început SuperBlog 2014 și m-am înscris cu celălalt blog, dar... până acum nu m-a atras nici un premiu. Și nu poate fi vorba de a participa la toate probele, din motive de timp :D
.
Cam asta ar fi momentan, promit să revin... anul ăsta :))
Să ne recitim curând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină