Caută în blog

O zi frumoasă

Astăzi, adică ieri, am primit un dar minunat de la Cuvioasa Parascheva. Nu știu de ce, că nu am fost cuminte deloc, dar Sfânta mi-a dăruit de ziua ei, una dintre cele mai frumoase zile din acest an.
De dimineață am participat la slujba de târnosire a Bisericii Sf. Vineri-Pajura unde a slujit Părintele Patriarh.

Nu îmi găsesc vorbele prin care aș putea să exprim frumusețea slujbei și lecția (fără cuvinte) pe care am primit-o vis-a-vis de a judeca oamenii. M-am tot gândit cum să formulez, dar...
...când l-am văzut pe Patriarh îngenunchind... am avut senzația că poartă nu numai greutatea anilor, ci și a (pre)judecăților noastre (a celor din Biserică și a celor din afara ei) și parcă am înțeles cu sufletul ce este aceea o Taină.
Apoi am aflat că o bună prietenă de-a mea va avea un copil, și dacă e fată, se va numi Parascheva. Iar seara, am aflat că o altă prietenă de-a mea a născut chiar de ziua Sfintei o fetiță, care era programată la cezariană pentru vineri. Pe care o va cheama... Parascheva.
Și uite așa, își fac Sfinții simțită prezența în viața noastră: discret (smerit ar fi mai potrivit), dar cu multă, foarte multă bucurie.
Minunate sunt căile Domnului!
Mulțumesc, Maică Sfântă și dragă!
Aceste rânduri sunt un prea puțin și prea meschin dar pentru multa bucurie de astăzi...

Totalul afișărilor de pagină