Caută în blog

Diversificarea, o joacă pentru mame și copii©

După cum vă spuneam aici, joi, 15 mai 2014 am participat la lansarea cărții Eugeniei Dobrescu, fondatoarea site-ului Diversificare.



Trebuie să îmi cer scuze pentru că relatez atât de târziu, dar... viața noastră e un montagne russe :).
Am întârziat, bineînțeles, dar am fost acolo toți patru. 
Eugenia m-a invitat să vorbesc puțin despre experiența mea în Diversificare(.ro), lucru care m-a emoționat și, evident, nu-mi mai amintesc exact ce am spus, dar încerc să vă spun aici câte ceva:


-colaborez ca editor din octombrie 2011 și am prins mare drag de acest proiect. La lansare a fost prima oară când m-am văzut cu Eugenia față în față :)
Am început să vreu să știu mai multe despre alimentație, despre modul de preparare al mâncării și, poate cel mai important, lucrul la acest proiect mă relaxează teribil :).
-din luna mai am devenit Social Media Mother, adică sunt persoana care comunică cu voi pe rețelele sociale: Facebook, Google+, Pinterest ;)
Dar destul despre mine! Să revenim la carte!

Cartea este fabuloasă! Nu am văzut niciodată un design atât de spectaculos și în același timp extrem de potrivit pentru o carte cu rețete:








Iată și câteva motive pentru care să o ai în bucătărie:
- Rețetele sunt foarte simple, hrănitoare, sănătoase şi ușor de preparat.
- O puteți ţine la îndemână în bucătărie pentru că foile ei se prind ingenios într-un colţ şi o poți agăţa lângă prosop sau mănușa pentru cuptor.
- Ai uitat sa cumperi o carte pentru piticul tău pe care să o răsfoiască în maşină în drum spre bunici. Norocul iți surâde din nou, căci minunea asta de carte îl învaţă 33 de fructe, legume și alimente!


- O poţi lua cu tine dacă pleci cu copiii în concediu şi ai posibilitatea să gătești, pentru că ocupă foarte puțin spaţiu.
- Este o zi caniculară și ți-ai uitat evantaiul acasă? Nu-i grav pentru că totuși cartea asta se poate transforma instant într-un eventai colorat.

Cartea se poate comanda aici și vă asigur că va deveni jucăria preferată a bebelușului :)

Puteți viziona mai multe poze de la lansare AICI.
Iată  și o fotografie a minunatului aranjament floral pe care l-am primit.




Ne-am simțit cu toții excelent, am marcat evenimentul cu un pahar de vin mănăstiresc și 
i-am urat Eugeniei Buen Camino
O așteptăm să se întoarcă cu bine și cu multe rețete :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină