Caută în blog

Cea mai simplă rețetă de înghețată (cu cacao)

Sfidez vremea de afară! Toată iarna am așteptat să vină căldura, să stăm afară, să plecăm în excursii, să ne bem cafeaua în balcon... și, uite! Plouă ca-n poeziile lui Bacovia...
Dar nu-i nimic, frumusețea vine din interior, așa că o înghețată cremoasă poate aduce soarele pe starda noastră. Parol! Mai ales că rețeta este foarte simplă, iar rezultatul spectaculos de gustos :).

Aveți nevoie doar de :
  • Smântână (eu am folosit smîntână de la sibieni, grasă, țeapănă de puteai să-ntorci castronul invers și nu curgea). Dacă nu aveți o tanti Maria de la Jina prin preajmă, puteți folosi o smântână mai grasă. Preferabil nepasteurizată. Rețeta originală este cu iaurt, puteți încerca și așa. 
  • Miere sau orice alt îndulcitor preferați (ar trebui evitat zahărul alb, care pe lângă ultra-procesare este albit cu dioxid de sulf și/sau praf de oase (!!)
  • Cacao sau pudră de roșcove
  • Mixer (opțional)
Eu am pus cantitățile după gust, ceea ce vă sfătuiesc și pe voi. Am mixat totul până la omogenizare și am băgat la congelator. După 2 ore am scos înghețata și am mai amestecat o dată, pentru o textură mai cremoasă. Puteți repeta acest procedeu de 2-3 ori, la interval de 2 ore. Asta dacă vă mai rămâne înghețată de amestecat...;))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină