Caută în blog

Prin târg la MȚR

De la capitolul "unde mai ieșim în oraș cu copiii", duminica trecută (31 martie) am dat o raită prin târgul de la Muzeul Țăranului Român. Planul inițial era să cumpărăm niște zacuscă. Suntem mari amatori, mai ales acum, în post. Până la zacuscă am stat vreo oră pe la standurile cu straie populare...



...de unde, bineînțeles, nu am plecat cu mâna goală.





De data asta s-a înțolit soțul, căci cămeșa pe care o avea s-a cam ponosit și era musai ca de Paște să aibă una nouă: pânză de casă, țesută de mână, cu modele superbe! Strai bucovinean!



Mihail a primit cadou un ou de lemn frumos pictat. Din păcate, pentru el nu am găsit nimic să ne placă, dar mai căutăm... Să fim o familie tradițională "după vorbă, după port" :).



Într-un final am ajuns și la zacuscă! Am cumpărat 3 borcane de zacuscă de ghebe absolut delicioasă, marca Poiana Fermecată.


Am vrut să vedem și expozițiile, mă interesau în mod special acestea, dar...

     

... copiii erau prea obosiți. Am promis că le vom vedea duminica asta sau în Târgul de Florii, când ne vom mai aproviziona cu niscai zacuscă :).

Nouă ne place foarte mult la MȚR!  Revenim de fiecare dată cu plăcere. Uneori mai și mâncăm la Clubul Țăraului (vă recomand borșul de buruieni: un deliciu!). Cred că e singurul loc din București, unde chiar dacă este multă lume și forfotă, e liniște :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină