Caută în blog

Mama lucrează și copilul învață de acasă - Work at Home Mom & Homeschooling

Cred că orice mamă își dorește să stea cât mai mult în preajma copiilor. Cunosc mai multe femei, care după experiența maternității au ales să lucreze de acasă, pentru a putea petrece mai mult timp alături de cei mici.
Unele și-au dezvoltat propria afacere, altele au ales să lucreze cu jumtate de normă, fiecare după posibilități.
De câtva timp există și în România o asociație care și-a propus să ajute și să promoveze mamele are lucrează de acasă: Work at Home Moms România, pescurtat WAHM. În multe alte țări, aceste inițiale sunt bine cunoscute de toată lumea, iar mamele WAHM sunt o comunitate puternică.

Sper să se întâmple același lucru și în România!


bannermare




Pe platforma WAHM.ro  mămicile găsesc spațiu de interacțiune (forum), de promovare (vitrina), oportunități de angajare (anunțuri), mai multe informații utile, dar și o serie de evenimente care oferă mamelor posibilitatea de a se perfecționa, pomova, (re)califica, de a învăța lucrui noi și, bineînțeles de a socializa.

Unul dintre aceste evenimente are loc vineri, 11 aprilie și mi se pare deosebit de interesant.


Aceste probleme mă frămîntă și pe mine și nu pot decât să mă bucur că mă regăsesc și în frămîtările altora :).
Aveți toate datele necesare pe afiș, numărul de locuri este nelimitat.

Vă aștept apoi să-mi spuneți cum vedeți voi treaba asta: lucurul de acasă, dar mai ales homeschooling-ul.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină